donderdag 8 oktober 2009

Brand New Telly goes internationaal

Het gaat goed met LG. Met een zwik nieuwe marketeers aan het roer van deze elektronica gigant is het tijd om kleur te bekennen. Samen met de Nederkoreanen hebben we de handschoen opgepakt en hebben we de eerste 100% locaal geïnitieerde campagne gemaakt. De campagne verteld het verhaal van de nieuwe serie telefoons die LG aan zijn assortiment heeft toegevoegd. Een serie telefoons die gemaakt is om altijd en overal optimaal gebruik te maken van je social networks. De LG In Touch family.

Een campagne waar we trots op zijn met o.a. een mooie TVC, drie prachtige tag-on’s, een billboard, print uitingen, een product site en een mooie social media oplossing. Allemaal met een geïntegreerde boodschap; LG In Touch designed to stay In Touch.

Nog niet alle onderdelen van de campagne staan live, maar de commercial is vanaf dit weekend te zien. Voor de print moet je helaas naar België rijden en op online moet je nog even wachten. Maar we zijn trots. Heel trots! Had ik trouwens al gezegd dat we trots zijn? Binnenkort meer mooi werk.

Hier wat voorbeelden:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten