woensdag 1 april 2009

Zieltjes oorlog ten einde

6 Maanden lang was het oorlog in Nederland. Deelnemende partijen; omroepen, aspirant omroepen en ideologen met de vurige wens om een eigen omroep te hebben. Onderlinge ruzies, persoonlijke vetes, guerrilla strategieën en vooral extra inkomsten voor media partijen en reclame bureaus.

Nu zou het hip zijn om me, links verantwoord, af te vragen waar al dat geld vandaan komt. Maar das simpel; Ledenwerf campagnes worden over het algemeen betaald uit de ledenkas en dus niet van belastinggeld. Nu we dat ook hebben beslecht, rest mij allen een grote felicitatie ronde voor o.a. de NCRV met haar 50.000 nieuwe leden, Llink met de zo gewenste 150.000 volgers en BNN met de 85.000 nieuwe zieltjes die zijn binnengesleept.

Vraag blijft wel; Als iedereen groeit, wie krijgt er dan meer zendtijd? Want uiteindelijk zit er maar 24 uur in een dag! Kut!! Komen we er nu achter dat ook deze oorlog volkomen nutteloos was....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten